Autor: Nèstor Luján Fernández (Mataró, Maresme, 1922 - 1995), periodista, escriptor i gastrònom català.Citació completa: Citar exigeix la disciplina de la precisió i fins i tot la virtut de la humilitat, de la modèstia. És per altra part, un intent de reforçar les nostres opinions, posant-les a l'empar dels mestres.
Font: Llegida a l'article «L'art de citar», dins el llibre L'art de citar, de Néstor Luján, en edició a cura d'Enric Vila (Barcelona, Ara Llibres, 2004).
Víctor, tu que sempre critiques les meves fotos... ehem.
ResponEliminaPrecisament, perquè l'he treta d'una citació teva anterior. :-)
ResponEliminajajaja
ResponEliminaDoncs això és com si citessis malament.
ResponEliminaI tu no te'n riguis, lexicògraf pestilent que no vols créixer.
Ràbia et fa que t'han enxampat, socarrelat...
ResponEliminaNo pas. Ja ho sabia, que la foto era 'meva'.
ResponEliminaAra que hi som, per què no fem una batalla tipus Ebre virtual i diccitionarista?
hehe
I com es faria aital batalla?
ResponEliminaPer cert, el Gálvez encara no ha tret la comprovació de paraules dels seus blocs. Ara li pots tocar la pera an ell.
A mi deixeu-me tranquil, pretty please i porfa!
ResponEliminaFem un manifiesto i boicotegem el Davit fins que no tregui el maleït grwwuyyul8hsb.
ResponEliminaBoicotegeu els pebrots transgènics o l'aigua clorada i a mi deixeu-me estar tranquil...
ResponEliminaPerò per a què ho vols, David? Prova de treure-ho i valora quants comentaris bons tens i quants d'spam.
ResponEliminaHe arribat a la conclusió que deixar el captcha és fer pagar justos per pecadors.