dimarts, 19 d’octubre del 2010

Envoltat d'una família que em venera, de criatures que em fan moixaines i d'una dona que m'adora, gaudeixo en pau del fruit de tots els meus crims

Autor: Charles Baudelaire (París, 1821-1867), poeta francès.

Citació completa: Faré una novel·la, jo, que posarà en escena un malvat, assassí, lladre, piròman i corsari, i que acabarà amb aquesta frase: I a l'ombra dels arbres que he plantat, envoltat d'una família que em venera, de criatures que em fan moixaines i d'una dona que m'adora, gaudeixo en pau del fruit de tots els meus crims.

Font: Llegida al capítol 4 de Les desventures d'un llibre vagabund de Paul Desalmand.

2 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

És la biografia modèlica desitjada per tot bon pare de família. :-)

Galderich ha dit...

Genial... i real tantes vegades!