dilluns, 15 de desembre del 2008

... em digué que em curaria i vaig morir l'endemà

Autor: Josep Verneda.

Citació completa: Josep Verneda em diguí: Jo, que sense mals ni danys, passats setanta-nou anys, robust i trempat visquí. Un metge... no diré qui, sols un dia em visità, un vomitiu m'ordenà, responguí que no el volia: em digué que em curaria i vaig morir l'endemà.

Font: Epitafi del Cementiri del Poble Nou (nínxol 3.719). Treta del llibre Barcelona a través dels seus cementiris: un passeig pel cementiri de Poblenou d'Elisa Martí i López (Barcelona, Ajuntament de Barcelona, 2004).

Nota: Tant la citació com la fotografia ens les ha facilitades l'amable Galderich d'Et Piscolabis Librorum. Per Internet trobem que és un epitafi turístic.

2 comentaris:

Galderich ha dit...

Perdoneu, que sempre poseu referències bibliogràfiques i no us la vaig facilitar:
MARTÍ I LÒPEZ, ELISA. "Barcelona a través dels seus cementirs: un passeig pel cementiri de Poblenou". Barcelona, Ajuntament de Barcelona, 2004

Puigmalet ha dit...

El rigor ho és tot. Gràcies!