dimecres, 28 de gener del 2009

Molts homes tenen més confiança en els seus companys de golf que en les seves dones, i els duren mésL'actualitat és un esgotament continu de la possibilitat

Autor: John Hoyer Updike [John Updike] (Shillington, Pennsilvània, 18 de març de 1932 - Beverly Farms, Massachussets, 27 de gener de 2009), escriptor estatunidenc.

Equivalent: La actualidad es un continuo agotamiento de la posibilidad [ES].

Font: Vista aquí.

Nota: John Updike (a la foto, els anys seixanta) va morir ahir.

5 comentaris:

reflexions en català ha dit...

Aquí molta programació i molta hòstia però l'únic previsor és el Boka.

Avui he rebut el regalet del Maymó. Quin paio, eh?

abloccedari ha dit...

jo he aprofitat per fer una buidada del formulari...

demi, tantes citacions juntes, fan una mica de Po, eh?

reflexions en català ha dit...

Com ens hem de veure... El novatu buidant el formulari, i els altres, funcios, com diu la Josefina.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Marc, això de fer un enllaç i dir "aquí" és un zero papatero en usabilitat. No es fa això, home de déu!!!!

Badoc, ets a tot arreu. T'hauré de cedir el títol de Gran Demiürg, snif, snif....

Em vaig comprometre a passar al Diccitionari totes les citacions de Poe que vaig posar al Raons durant aquesta setmana... i les he hagut de programar en tongades de quatre en quatre. Que si no el Puigmalet m'ho hagués recordat tota la vida!!!

Marc, encara no me n'he sortit amb allò de fer tornar a sortir els comentaris a la barra lateral. Era xulo aquell gadget!! Però segueixo cercant...

reflexions en català ha dit...

Confio en vós, gran i únic demiürg.

He fet "vista aquí" perquè no sabia on collons era i em feia una mica de mandra.