dissabte, 17 de gener del 2009

No em va dir com viure; va viure i em va deixar observar-lo mentre ho feia

Autor: Clarence Budington Kelland (1881, Portland, MI - 18 de Febrer de 1964, Scotsdale, Arizona), escriptor estatunidenc. Fou descrit com "the best second-rate writer in America" [el millor escriptor de segona categoria dels Estats Units].

Equivalent: He didn't tell me how to live; he lived, and let me watch him do it [EN].

Font: Vista a Quotegarden.com.

Imatge: no sé com està l'assumpte dels drets de reproducció del retrat que he penjat. L'he tret del web d'Ellis Parker Butler.

Nota: Citació dedicada a la Josefina Lladós, el Marc Cortés i el Josep de cal Vistaire, conegut a la contrada com lo Josepet. Enhorabona a tots tres!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí, serà lo Josepet de cal Vistaire.

Gràcies, tot això és emocionant.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Fiu, fiu, fiu.... em recordes el Carlos Jesús. :-)

Anònim ha dit...

We'll see us in the court, Mr. Gálvez.

David Gálvez Casellas ha dit...

Jouder! No savia de què anava això del fiu fiu Carlos Jesús. Em pensava que el V. insinuava que estava com un puto llum... Ara veig que he fet una cagada tipogràfica "fiu" per "fou". C*ll*ns, V., com diu tu de vegades als teus empleats: "doncs arregla-ho i ja està!".

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Buenu, buenu.... és que m'ha fet gràcia. :-)

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Per cert, heu vist que ja tenim 19 seguidors? Uauuuu!

Gràcies a tots i a totes!!!

Anònim ha dit...

fiu fiu
he he


El Demi molt rajar però...

Ves que no et passi com alñs gril·les dels reportatges de La 2, que es posen malalts un dia i l'endemà han perdut el tron.


fiu

David Gálvez Casellas ha dit...

Al Pàmies, ets un fiutut raticulín.

A l'Ellis Butterhead, jo no he sigut qui ha penjat la foto. De fet ha estat el meu fill, que és menor i no sap què és la irresponsabilitat penal. I'll translate it for you, don't worry: "My son did it. He's under 18 and he can't tell his nose from his knee." Au! Tant copyright i copyshare i tantes mandangues, tu!

Anònim ha dit...

hahaha