dimecres, 2 d’abril del 2008

La lingüística és l'única ciència sobre la qual tothom s'atreveix a opinar. T'imagines que jo qüestionés algun tema cardiovascular al doctor Fuster?

Autor: Pau Vidal (Barcelona, 1967), filòleg i escriptor català.

Citació completa: En realitat la ciència que hi ha en el llibre [Aigua bruta] és la lingüística. És l'única ciència sobre la qual tothom s'atreveix a opinar. T'imagines que jo qüestionés algun tema cardiovascular al doctor Valentí Fuster? En canvi sobre la llengua tothom hi diu la seva, sense tenir en compte que s'ha de tenir uns coneixements que no tothom té.

Font: Vista en una entrevista a Vilaweb.

3 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

I és ben cert. A banda que els PPCC són el territori on hi ha més lingüistes per metre quadrat del món mundial, hi ha interès i tothom hi fica cullerada.

Jo crec que amb tant de filòleg, els polítics en podrien agafar algun de capçalera i així els evitaríem ridículs com dir que el català i el valencià són dos idiomes diferents o que el transvasament del Segre no és un transvasament.

I de carambola, reduiríem la taxa d'atur en el sector de la llengua i jo em conformaria amb els sous que paguen als assessors del govern, per exemple.

Company, és que toques uns temes de bon matí!!!!!!

Anònim ha dit...

Demà al matí tocaré temes més... més...

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Digues-ho, digues-ho... que t'estem provocant, oi? :-)