dimarts, 17 de setembre del 2013

Totes les revolucions han tingut com a lema una trilogia : llibertat, igualtat , fraternitat va ser de la Revolució francesa ; en els meus anys mossos jo em vaig adherir a la trilogia falangista que parlava de pàtria , pa i justícia . Ara , instal·lat en la meva maduresa , proclamo altra : cafè , copa i puro .Sóc aristòcrata, sóc comte, sóc ric, sóc ambaixador, sóc gras, i encara em pregunten per què sóc de dretes. Doncs què cony puc ser?



Autor: Agustin de Foxá (Madrid, 28 de febrer de 1903 - 30 de juny de 1959), diplomàtic, escriptor i poeta espanyol.


Font: "Foxá, conde de lo mismo: el español que salía en las novelas de Malaparte", de Cristóbal Villalobos (Jot Down).


Original: Soy aristócrata, soy conde, soy rico, soy embajador, soy gordo, y todavía me preguntan por qué soy de derechas. ¿Pues qué coño puedo ser? [ES]