dimarts, 10 de juny del 2008

La realitat és també la voluntat de canvi, l'acció, l'actitud que la potencia i que mentre sigui sempre té una possibilitat de fer-la esclatar

Autor: Manuel de Pedrolo i Molina (L'Aranyó, Segarra, 1918 - Barcelona, 1990), escriptor català.

Citació completa: La realitat, per als qui volen transformar-la, és també aquesta voluntat de canvi, l'acció que hi treballa, l'actitud que la potencia i que mentre sigui sempre té una possibilitat de fer-la esclatar.

Font: Quan t'entrebanques amb els teus peus, article publicat al diari Avui del 13 de gener del 1982. Vista en un comentari de la Jordina al BLOC.

8 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Marc, estàs que et surts, nano!!! Que vols arribar tu solet a les mil entrades abans del dia 20?

Puigmalet ha dit...

L'estadística de l'altre dia ja no té sentit (què deies?). La rauxa excitacionista de l'estupend ho supera tot i més.

(jo estic de selec; poc temps me queda...)

Anònim ha dit...

Només faig la meva feina.

Anònim ha dit...

Ep! Volia dir que només faig el que em ve de gust.

Per si no s'entenia.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

I bé que ho fas, això, de fer el que vols.

No deixis mai de fer-ho. :-)

Puigmalet ha dit...

Discrepo, hehe.
Fas la teva feina i la nostra. Em sona a conxorxa per repartir-te els beneficis de la publi amb el Parèmies. No et trauré l'ull (dic, el blogger) de sobre, estupend...

Anònim ha dit...

Pedrolo, m'encanta que divulgueu Pedrolo, sempre trobo a faltar algú com ell. Gràcies per comàrtir aquestes citacions. Sempre us llegeixo i sovint no dic res, perquè les frases no necessiten gaires o cap comentari, però avui no podia passa r sense manifestar la mev a gran admiració per aquest home.

Anònim ha dit...

Del tema de la publicitat jo no en parlaria més. Oi que no, Víctor?

On és el problema?