dijous, 8 de novembre del 2012

Ho sento si una part del meu cos només pot veure’t com un temple


Autors: Mishima. Segons la Viquipèdia, "grup de música pop, amb influència de la cançó d'autor, creat a Barcelona l'any 1999. El formen David Carabén, Marc Lloret, Dani Vega, Xavi Caparrós i Alfons Serra. El nom del grup prové de l'escriptor japonès Yukio Mishima".

Cançó completa:
Ho sento si una part del meu cos
només pot veure’t com un temple.
I el meu sentit del sagrat
comença allà on se m’acaba el ventre.
Ho sento, Maria,
Però adorant-te he perdut
la meitat de la meva vida.
¿Què en farem del desig
ara que hem trobat l’amor?
Et vaig veure en sortir de classe
a l’autobus i pel carrer
a la feina i a la tele.
Al setembre i al gener
ets l’amiga de l’amiga
i de vegades tu també.
Ho sento, Maria,
però adorant-te he perdut
la meitat de la meva vida.
¿Què en farem del desig
ara que hem trobat l’amor?

Font: Del nou disc de Mishima Set tota la vida. Tema: "El temple". Vista per Mishima a la plaça de Ramon Rusiñol i Font de Rubí.