divendres, 23 de novembre del 2012

Me gustan los hombres desesperados, hombres con los dientes rotos y mentes rotas y destinos rotos. Me interesan. Están llenos de sorpresas y explosiones. También me gustan las mujeres viles, las perras borrachas, con las medias caídas y arrugadas y las caras pringosas de maquillaje barato. Me interesan más los pervertidos que los santos. Me encuentro bien entre marginados porque soy un marginado. No me gustan las leyes, ni morales, religiones o reglas. No me gusta ser modelado por la sociedad.M'interessen més els pervertits que els sants. Em trobo bé entre marginats perquè sóc un marginat. No m'agraden les lleis, ni morals, religions o regles. No m'agrada ser modelat per la societat


Autor: Charles Bukowski (Andernach, Alemanya, 1920 - San Pedro, Estats Units, 1994), escriptor estatunidenc.

Citació més llarga: M'agraden els homes desesperats, homes amb les dents trencades i ments trencades i destinacions|destins trencades. M'interessen. Estan plens de sorpreses i explosions. També m'agraden les dones vils, les gosses borratxes, amb les mitjanes|mitges caigudes i arrugades i les cares pringosas de maquillatge barat. M'interessen més els pervertits que els sants. Em trobo bé entre marginats perquè sóc un marginat. No m'agraden les lleis, ni morals, religions o regles. No m'agrada ser modelat per la societat

Font: La senda del perdedor (Anagrama, 1990) (Ham on Rye, Black Sparrow, 1982). Vista a Escribir y viajar.