dilluns, 27 d’octubre del 2008

Sempre vaig imaginar que el Paradís seria algun tipus de biblioteca

Autor: Jorge Luis Borges (Buenos Aires, Argentina, 24 d' agost de 1899 - Ginebra, Suïssa, 14 de juny de 1986), escriptor argentí.

Equivalent: Siempre imaginé que el Paraíso sería algún tipo de biblioteca [ES].

Font: Vista al web Frases de literatura.

Nota: Avui he estat ampliant la biblioteca... Un dels grans plaers de la vida. Regirar llibres, fullejar-ne alguns, classificar-los, adonar-te'n que encara et cal molt més espai.

2 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Encertada la frase i la foto.

Quina sort que tens espai per ampliar! A mi els llibres em surten de les orelles.

David Gálvez Casellas ha dit...

L'espai NO el tinc, t'ho ben asseguro... Tinc una sèrie de llibreries al passadís de casa, que és ample. Ahir vaig haver de posar lleixes al dormitori. La meva dona no s'ho pren gaire bé, això d'anar-se trobant cada cop més comprimida en un pis ja força comprimit. Pots creure que tinc un munt de llibres en caixes al cap de casa? Pobrets!! No hi ha ONGs que treballin per evitar que passin aquestes coses?