dilluns, 23 de febrer del 2009

Jo no dubto que hi hagi una transició d'escriptura alfabètica egípcia cap a semítica, però no estic gens segur que una prova com la taula d'argila d'Ugarit s'hagi trobat a Egipte.No estic gens segur que una prova com la taula d'argila d'Ugarit s'hagi trobat a Egipte

Autor: Joan Puig Malet (el Prat de Llobregat, 23 de febrer de fa molts anys), lexicògraf pratenc.

Font: Vista en un comentari del seu bloc.

Nota 1: Avui és l'aniversari del Puigma. Per molts anys!

Nota 2: El 23-F ha fet que les efemèrides dels diaris s'hagin oblidat d'ell.

Nota 3: Per a més explicacions sobre la citació, adreceu-vos a cal Gazo.

4 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Citació completa:

"Jo no dubto que hi hagi una transició d'escriptura alfabètica egípcia cap a semítica, però no estic gens segur que una prova com la taula d'argila d'Ugarit s'hagi trobat a Egipte."

Escoli: Ugarit és a Síria. Ergo, no és a Egipte.

És digne del Perich.
Tu mai arribaràs a aquests nivells de perversió, benvolgut estupend.

David Gálvez Casellas ha dit...

Per molts anys, ugarític Gazo!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Caram, aniversari amb citació i tot!!

Encara estic escoltant les cintes de la gravació del cap de setmana: ho vaig gravar tot, fins els roncs del David, i anirà sortint. Tremoleu! :-)

Puigmalet ha dit...

En aquesta foto ja porto la medalla del més maco de la casa. És el mateix que em passa a cal Diccitionari.

Volem pujar a Juberri, tornar!