dimarts, 8 d’octubre del 2013

En la sodomia, la confiança ho és tot. Si et resisteixes, poden fer-te mal de debò. Però un cop superada aquesta por, un cop traspassada literalment, quin plaer tan gran trobes a l'altre costat de les convencions! Deixant-me donar pel cul he après moltes coses, però sobretot una: he après a rendir-me...









Autores: Isabelle Stoffel (Basilea, 25 d'agost de 1972), actriu suïssa. Toni Bentley (Perth, Austràlia), ballarina i escriptora.



Font: Del monòleg La rendición. "La obra adapta las memorias de la neoyorquina Toni Bentley", segons llegim a "El sexo anal y otras creencias", de Jesús Ruiz Mantilla (El País, 04/08/2013).



Vídeo: "El Centro Dramático Nacional presenta "La rendición" de Toni Bentley, una producción de Traspasada dirigida por Sigfrid Monleón y adaptada e interpretada por Isabelle Stoffel. En el Teatro María Guerrero (Sala de la Princesa) del 18 de enero al 17 de febrero de 2013."




Foto 1: Isabelle Stoffel, retratada a Madrid. / Luis Sevillano.


Foto 2: Toni Bantley. / Del seu web.


Equivalent: 

Para mí el sexo anal es un acontecimiento literario. Las primeras palabras empezaron a fluir cuando él estaba en lo más hondo de mí. Su pluma en mi papel. Su rotulador en mi secante. Su cohete en mi luna. Es curioso de dónde saca una la inspiración. O cómo recibe una el mensaje. [ES]