diumenge, 19 d’abril de 2009

Durant tota la meva joventut em deien: ja veuràs quan tinguis cinquanta anys. Tinc cinquanta anys. No n'he vist res

Autor: Erik Satie (Honfleur, 1866 - Paris, 1925), compositor i pianista francès.

Equivalents: Toute ma jeunesse on me disait: Vous verrez quand vous aurez cinquante ans. J'ai cinquante ans. Je n'ai rien vu [FR].

Font: Vist a Dicocitations.

Agraïment: Gràcies, Allau, per fer-nos-la arribar a través del formulari.

Nota: Allau, ja sabem que el formulari de Google no guanyarà cap premi al disseny i la funcionalitat, però ara com ara és dels únics mitjans transparents perquè vosaltres i nosaltres ens puguem posar en contacte i puguem rebre les vostres aportacions. SI tens cap altra manera més plàcida i còmoda de fer-ho, no te n'estiguis d'utilitzar-la o de compartir-la amb nosaltres.

6 comentaris:

Puigmalet ha dit...

L'Allau en té 50? L'Allau toca el piano? El de la foto és l'Allau? Quin allau de preguntes...

Allau ha dit...

No, no i no; però l'Allau està carregat de punyetes...

Carme ha dit...

Em sembla genial la frase. I és que jo en tinc 57 i...

Helena Arumi ha dit...

Teniu un regal al meu blog.
Potser el teniu repetit!
Petons!

vpamies ha dit...

El regal és la nova foto del perfil? Quins seguidors i seguidores que tenim! I quina patxoca que fan amb 30, 40 o 57 tacos! :-)

Helena Arumi ha dit...

jejee,gràciess!

xuicSSS!