diumenge, 19 d’abril del 2009

Durant tota la meva joventut em deien: ja veuràs quan tinguis cinquanta anys. Tinc cinquanta anys. No n'he vist res

Autor: Erik Satie (Honfleur, 1866 - Paris, 1925), compositor i pianista francès.

Equivalents: Toute ma jeunesse on me disait: Vous verrez quand vous aurez cinquante ans. J'ai cinquante ans. Je n'ai rien vu [FR].

Font: Vist a Dicocitations.

Agraïment: Gràcies, Allau, per fer-nos-la arribar a través del formulari.

Nota: Allau, ja sabem que el formulari de Google no guanyarà cap premi al disseny i la funcionalitat, però ara com ara és dels únics mitjans transparents perquè vosaltres i nosaltres ens puguem posar en contacte i puguem rebre les vostres aportacions. SI tens cap altra manera més plàcida i còmoda de fer-ho, no te n'estiguis d'utilitzar-la o de compartir-la amb nosaltres.

6 comentaris:

Puigmalet ha dit...

L'Allau en té 50? L'Allau toca el piano? El de la foto és l'Allau? Quin allau de preguntes...

Allau ha dit...

No, no i no; però l'Allau està carregat de punyetes...

Carme Rosanas ha dit...

Em sembla genial la frase. I és que jo en tinc 57 i...

Anònim ha dit...

Teniu un regal al meu blog.
Potser el teniu repetit!
Petons!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

El regal és la nova foto del perfil? Quins seguidors i seguidores que tenim! I quina patxoca que fan amb 30, 40 o 57 tacos! :-)

Anònim ha dit...

jejee,gràciess!

xuicSSS!