dimarts, 7 de maig del 2013

El sexe per a mi és un llenguatge i sempre m'ha agradat aprendre idiomes



Autora: Aina Clotet (Barcelona, 23 de setembre de 1982), actriu. 

Foto: Del seu web.

Font: D'una entrevista al diari ARA (12/04/2012). Vist al butlletí Cada dia un mot (06/05/2013). 

Context: L'Aina parla des de la coherència i el sentit comú. I actua des de la veritat. Què és més emocionant, la veritat o la mentida? La veritat; i també és molt més difícil. Exigent i perfeccionista. Carnosa i carnívora. ¿Has seduït més o t'han seduït més? M'han seduït més: no ho sembla, però soc tímida. Com se't guanyen? A foc lent: amb una bona conversa i molt sentit de l'humor. ¿T'ha temptat mai una dona? M'agraden les dones i em fixo més en les dones que en els homes, però de temptació sexual no n'hi ha hagut mai cap. I el sexe, quin paper juga a la teva vida? El sexe per a mi és un llenguatge i sempre m'ha agradat aprendre idiomes.