divendres, 11 de gener del 2013

Llum de la meva vida, petita joia, afilada coïssor





Autors: Mishima. Segons la Viquipèdia, "grup de música pop, amb influència de la cançó d'autor, creat a Barcelona l'any 1999. El formen David Carabén, Marc Lloret, Dani Vega, Xavi Caparrós i Alfons Serra. El nom del grup prové de l'escriptor japonès Yukio Mishima".

Cançó completa:
Ull salvatge, pell de nina a la bo d'un gran fresó,
que es trenca en riure i clara i blanca cabellera negra presó.
Penyora mort, desig, lila, taronja, flama encesa, escut d'un últim bastió.
Figa brusca enyorada mare misteri de totes les cançons.
Llum de la meva vida, petita joia, afilada coïssor.
Llum de la meva vida, enigma, solució.
Llum de la meva vida, enigma, solució.
Llum de la meva vida, petita joia afilada coïssor.
Llum de la meva vida, mireu com resplendeix tota la seva foscor!
Mireu com resplendeix!
Darararararara
Mireu com resplendeix tota la seva foscor!

Font: "Ull salvatge", cançó de l'àlbum L'amor feliç (2012). Discogràfica: Warner Music/ The Rest is Silence. Vista al compte de Twitter Mishimitzats.