dilluns, 25 de març del 2013

Hi havia una vegada un aneguet lleig que va llegir el conte d'Andersen, i va quedar molt content en pensar que el dia de demà arribaria a ser un cigne. El molt imbècil no sabia que era un ànecJo tinc una filla de més o menys vint mesos que quan anem a la platja es dedica a tirar sorra sobre la gent. I em sembla molt divertit. En canvi, quan altres nens em tiren sorra a mi, no em fa gens de gràcia. Això és una prova contundent que la meva filla, quan tira sorra, té molta més gràcia que els altresEncara que sembli que no, tenim bastant mala opinió de nosaltres mateixos. Per demostrar-ho només cal sortir al carrer i cridar: «Ei, imbècil...» i veure quants es giren


Autor: Jaume Perich i Escala (Barcelona, 1941-1995), humorista gràfic i escriptor català.

Original: Qüestió d'opinions. Aunque parezca que no, tenemos bastante mala opinión de nosotros mismos. Para demostrarlo basta con salir a la calle y gritar: «Eh, imbécil...» y ver cuántos se vuelven. [ES]

Font: Autopista (1970). Barcelona: Crítica, 2012. Vist aquí (en podeu llegir una capítol en PDF).